SEO
Sonuçlarınız arama motoru sonuç sayfasında ne kadar iyi görünürse, öne çıkma ve daha fazla potansiyel ve mevcut müşteri çekme olasılığınız o kadar artar.

SEO Çalışması Süreçlerimiz ile Temel Bilgileri Öğrenmeye Başlayın!
SEO Hizmeti

İçerik pazarlaması, anahtar anahtar kelimeleri belirledikten sonra başlar. Mevcut içeriği güncellemek veya yeni içerik oluşturmak için olabilir. Google ve diğer arama motorları yüksek kaliteli içeriğe öncelik verir, bu nedenle hangi içeriğin mevcut olduğunu bulmak ve arama motoru sonuç sayfası için olumlu bir kullanıcı deneyimi sağlayacak çekici bir içerik parçası oluşturmak önemlidir. Sosyal medya, iyi içerik paylaşma ve başkalarıyla bağlantı kurma şansınızı artırabilir.

Web sitelerinden, geri bağlantılar (SEO'da geri bağlantılar olarak da bilinir), Google ve diğer arama motorlarının sayfaları sıralamak için kullandığı ana faktörlerden biridir. Yüksek kaliteli geri bağlantılar SEO için temel bir faktör olduğundan, bir SEO kampanyası planlarken göz önünde bulundurmanız gereken temel unsurlardan biridir. Web siteleri ürün satmak için oluşturulmuş olsa da, müşterilerin web sitenizi ziyaret etmesini sağlamak zor olabilir. Bazı web siteleri, iyi içerik sağlayarak müşterilerini teşvik etmeye çalışır; diğer web siteleri, kendi sitelerine yönlendiren bağlantılara sahip olarak veya diğer web sitelerinde reklam yayınlayarak müşterileri ikna etmeye çalışır.

SEO sadece dış bağlantılar almakla ilgili değildir, aynı zamanda SEO'da önemli bir rol oynayan iç bağlantılarla (kendi web sitenizdeki bağlantılar) ilgilidir. Bu nedenle, optimize edici bir arama motoru, önemli sayfaların bağlantılı olduğundan emin olarak, belirli anahtar ifadelerle ilişkili metnin alaka düzeyini kontrol ederek ve ilgili ilişkili metni kullanarak bir sayfanın alaka düzeyini artırarak sitenizin SEO'sunu optimize edebilir. XML site haritaları, arama motorlarının daha büyük sayfalar için tüm web sitenizi keşfetmesine ve dizine eklemesine yardımcı olabilir, arama motorlarına rehberlik etmenin harika bir yolu olabilir.

SEO uzmanları tarafından kullanılan bir diğer SEO stratejisi, bir web sitesinin anlamsal yapısını optimize etmektir. Semantik işaretleme (schema.org gibi), örneğin bir içeriğin yazarını veya içeriğin ne hakkında olduğunu ve türünü tanımlayarak bir sayfadaki içeriğin arkasındaki anlamı tanımlamak için kullanılabilir. Anlamsal işaretlemeyi kullanarak, zengin sonuçlar arasında yer alma ihtimaliniz artar. SERP sonuçlarındaki Snippets lerin SEO sıralamasını etkileme durumu yoktur, lakin aramalarda elde edilen TO'değerini yükseltebilir.
Arama Motoru Optimizasyonu Nedir?
SEO Nedir? SEO Çalışması Nasıl Yapılır?
SEO veya arama motoru optimizasyonu, bir web sitesinin Google gibi arama sonuçlarında daha yüksek görünmesini sağlama sanatı ve bilimidir. Çevrimiçi içerik aramak, bir şeyler bulmanın ana yollarından biri olduğundan, arama motorlarında daha üstte görünmek bir web sitesini daha görünür hale getirebilir ve daha fazla trafik getirebilir.
Google ve diğer arama motorları, en üstte genellikle ücretli reklamlar içeren sonuçlar sayfasını gösterir, ardından normal sonuçlar veya reklamverenlerin “organik arama sonuçları” (arama motoru pazarlamacılarının “organik arama trafiği” dediği şey) gelir. SEO’dan gelen trafiğe genellikle organik trafik denir.
Sizde SEO’yu Öğrenmek İsterseniz, Blog konularımıza göz atabilirsiniz.

Profesyonel SEO Danışmanlığı
SEO Danışmanlığı Hizmetleri
SEOSEM uzun yıllardır profesyonel olarak SEO danışmanlığı hizmeti sunmaktadır. Bugüne kadar yüzlerce firma için teknik SEO optimizasyonları yaptık ve yapmaya devam ediyoruz.
Sürekli kendini geliştiren, araştıran uzman bir ekibe sahibiz. İşletmenizin ön görülebilir büyüme elde etmesine yardımcı olacağız.
Bize projenizi anlatın, hayallerinizi gerçekleştirelim. Google arama motorunda daha fazla trafik çekmenizi sağlayalım.

SEO’nun Faydaları Nelerdir?
Arama motoru optimizasyonu (SEO) çevrimiçi pazarlamanın önemli bir parçası olduğu için bir çevrimiçi pazarlama stratejisi önemlidir. İster bilgi ister ürün olsun, çevrimiçi şeyler aramak, interneti kullanmanın en yaygın yoludur.
Arama sonuçları sıralanmış bir listede sunulduğunda ve bir site bu listede daha üstte olduğunda, site daha fazla trafik alacaktır. Örneğin, tipik arama sorguları için, en üstteki sonuç, o sorgu için tüm trafiğin yaklaşık %50-70’ini alırken, ikinci ve üçüncü sıradakiler önemli ölçüde daha az alır. Çevrimiçi arama yapan kullanıcıların yalnızca küçük bir yüzdesi, sonuçların ikinci sayfasını tıklar. Bu nedenle, bir web sitesinin arama motorundaki sıralamasındaki küçük bir değişiklik bile bir siteye gelen trafiği artırabilir ve potansiyel olarak onu daha fazla para kazanacak bir konuma getirebilir.
Bu nedenle, birçok işletme sahibi ve web sitesi sahibi, rakiplerinden daha yüksek görünmek için arama sonuçları sayfasını (SERP) manipüle etmeye çalışacaktır. İşte burada SEO devreye giriyor.
- Daha fazla trafik
- Daha fazla geri dönüşüm
- Daha alakalı hedef kitle
